This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:
Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my website. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)
…or something like this:
The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.
As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!

Реалізація новорічних ялинок

ІНФОРМАЦІЯ

В грудні 2020 року підприємствами, що входять до сфери управління «Харківського обласного управління лісового та мисливського господарства» розпочинається продаж новорічних ялинок. Реалізація буде проводитись як зі складів підприємств так і з ялинкових базарів. Загальна кількість ялинок, що планується реалізувати лісгоспами Харківської області до новорічних свят становить близько 14,6 тис. шт. Всі ялинки, які заготовлені згідно вимогам чинного законодавства та пропонуються на продаж населенню, підприємствам та організаціям, будуть марковані   самоклейними етикетками, що містять індивідуальний номер та відповідний йому штрихкод, який заноситься до єдиної системи електронного обліку деревини та містить інформацію про місце  і дату заготівлі, найменування підприємства що здійснило заготівлю ялинок та його підпорядкованість.

У середньому вартість однієї новорічної ялинки, висотою до 1,5 м, на підприємствах управління, буде становити 71 грн.

Всім бажаючим придбати новорічні ялинки звертатись у виробничі відділи лісгоспів (адреси та телефони вказані нижче)  або за консультацією у відділ лісового господарства, лісовідновлення, лісорозведення та використання лісових ресурсів Харківського обласного управління лісового та мисливського  господарства (тел. 714-11-48),  та на телефон «гарячої» лінії  716-05-52.

Лісгоспи

Адреса підприємств

Відповідальні особи

Телефони

Місця реалізаці

Балаклійський

64200 м. Балаклія, вул. Партизанська, 8

Крилов Д.Ю.

Ревенкова Т.М.

050-700-41-58

050-620-63-13

Андріївське, Балаклійське, Високобірське, Норцівське, Савинське, Берестянське лісництва

Вовчанський

62500 м.Вовчанськ, вул.. Героїв Чорнобиля, 19

Темніков В.Г.

067-577-16-91

Садиба лісгоспу

Гутянський

62131 Богодухівський район, смт. Гути, вул.. Первухінська, 49

Лобойко В.Л.

067-953-84-07

Садиби лісництв, торгівельний майданчик біля магазину “Лісовичок”

Ізюмський

64300 м. Ізюм, вул. Ентузіастів, 23

Маметьєва Т.В.

066-513-83-08

Садиби лісництв

Красноградський

63304 м. Красноград, вул.. Харківська, 87

Лосєв П.О.

066-055-95-16

Садиба лісгоспу

Жовтневий

61017 м. Харків, вул. Серіківська, 36

Терещенко А.В.

050-302-56-58

Садиба лісгоспу.

Ч.Бабчанський

63513 Чугуївський район, смт. Кочеток, вул.. Чугуївська, 58

Котиш С.Ю.

Стадник С.В.

066-802-70-32

050-402-31-82

Садиба лісгоспу, розсадник

Документи, якими керується при проведенні перевірки достовірності відомостей

Закон України «Про очищення влади» від 16 вересня 2014 року №1682-VII

Постанова Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади»

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р «Про затвердження плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади»

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 року № 1066-р «Деякі питання проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»

Наказ Державного агентства лісових ресурсів України від 30.10.2014 №463 «Про заходи щодо реалізації Закону України «Про очищення влади» в Державному агентстві лісових ресурсів України»

Наказ Державного агентства лісових ресурсів України від 27.02.2015 № 76-к «Про початок проведення в апараті Державного агентства лісових ресурсів України перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»

Наказ Державного агентства лісових ресурсів України від 27.02.2015 № 77-к «Про початок проведення в територіальних органах та державних підприємствах, що належать до сфери управління Держлісагентства перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»

Наказ Харківського обласного управління лісового та мисливського господарства від 29.05.2015 № 14-К «Про початок проведення в Харківському обласному управлінні лісового та мисливського господарства перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»

Рекомендації суб’єктам декларування

Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

Шановні суб’єкти декларування! З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні, просимо Вас виконати такі дії:

  1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua  за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі,  повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

  1. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифікату сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавали електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: “АЦСК”.   

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

Методичні рекомендації

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ОСІБ, УПОВНОВАЖЕНИХ НА ВИКОНАННЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ АБО МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ТА ПРИРІВНЯНИХ ДО НИХ ОСІБ

Методичні рекомендації PDF